دلتنگی...

دل تنگی ات ارزانیه خودت…


خنده ام میگیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری


بی انکه سراغی از این دل اواره بگیری


میگویی دلم برایت تنگ است…


یا مرا ب بازی گرفته ای


یا معنی واژه ها را خوب نمیدانی…

 

دل تنگی ات ارزانیه خودت….

.

.

ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ


ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻗﺖ


ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻳﺎﻓﺘـــــــ ...


ﻧـــﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧــــﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﺢ

.

.

واحد سنجش دلتنگی چی میتونه باشه ؟نگاه به موبایل بر ثانیه ! یا پک به سیگار زانو های بغل کرده یا نگاه به عکس پر از

 

خاطره

.

.

حالم خوب است ! خوبِ خوب !آنقدر خوب که گلویم امشب مهمانی به راه انداخته !بغضم بد هوس رقصیدن کرده است !

.

.

اگـــر تو را امـــتحان میگرفتند ،


بی شک من رتبه ی اول میشدم ،


بس ک تــکرار کردم نامـــــت را


در مرور خاطرات … !

.

.

هـر شـب از پُـشـت صـفـحـه کـوچـک مـوبـایـل


در آغـوشـت مـیـگـیـرم …


و نـمـیـدانـی ک

 

چ آرامـشـیـسـت هـمـیـن آغـوش خـیـالـی!!!

 

.

.

وقتی حس میکنم جایی در این کرِه ی خاکی


تو نفس می کشی و من از همان نفس هایت، نفس میکشم…


تو باش !


هوایت !


بویت !


برای زِنده ماندنم کافی است …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبهبرچسب:دلتنگی,,,, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : حمیدرضا |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.